Намерих една тема с проблем при който ксенона премигва и трепери, но не срещнах с моя проблем и за това пускам тема. Та проблема ми е следния: Пускам късите светлини и ксенона си пали нормално. В момента, в който цъкна дълги или светкавицата и единия ксенон изгасва. Връщам лоста назад да изгаснат фаровете и ги пускам пак ама само на къси и светват пак двата ксенона. Почти всеки път като пусна дълги или светкавица ми се случва.Иначе светлината си е силна и ярка. Нито трепери нито премигва. Къде е проблема ???
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ксенона !!!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от indig0 Покажи съобщениеНамерих една тема с проблем при който ксенона премигва и трепери, но не срещнах с моя проблем и за това пускам тема. Та проблема ми е следния: Пускам късите светлини и ксенона си пали нормално. В момента, в който цъкна дълги или светкавицата и единия ксенон изгасва. Връщам лоста назад да изгаснат фаровете и ги пускам пак ама само на къси и светват пак двата ксенона. Почти всеки път като пусна дълги или светкавица ми се случва.Иначе светлината си е силна и ярка. Нито трепери нито премигва. Къде е проблема ???Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеРазменяш двата баласта и ще разбереш дали е от тях или от крушките.Alfa 156 1.8 TS 98г.
Comment
-
Първоначално публикувано от indig0 Покажи съобщениеПонякога ми гасне левия, понякога десния. Ако ги разменя едва ли ще разбера в кое е проблема ... Ако няма от какво друго да е и е сигурно, че е от баластите, направо нови баласти??? Или може да е и от друго???Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеИли крушки или баласти, тва са основните проблеми.Alfa 156 1.8 TS 98г.
Comment
-
Има вероятност да е заради фабричния начин на свързване на късите при 156 (според мен едно голямо инженерно недоразумение, ама това си е мое мнение). При превключване къси/дълги има моментно прекъсване на захранването към късите, което разказва играта на баластите. Виж тук за повече информация.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеИма вероятност да е заради фабричния начин на свързване на късите при 156 (според мен едно голямо инженерно недоразумение, ама това си е мое мнение). При превключване къси/дълги има моментно прекъсване на захранването към късите, което разказва играта на баластите. Виж тук за повече информация.Alfa 156 1.8 TS 98г.
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение.... ама точно в това е проблема.Alfa 156 1.8 TS 98г.
Comment
-
E дa кажем - голям процент...
Зависи как ти зарежда динамото, колко са окислени масите в моторния отсег и не на последно място какъв ти е ксенона.
Колкото и да е парадоксално по-простите баласти са по-нечувствителни към сериозни колебания в захранването. В смисъл, че мигват и си продължават да светят.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеE дa кажем - голям процент...
Зависи как ти зарежда динамото, колко са окислени масите в моторния отсег и не на последно място какъв ти е ксенона.
Колкото и да е парадоксално по-простите баласти са по-нечувствителни към сериозни колебания в захранването. В смисъл, че мигват и си продължават да светят.Alfa 156 1.8 TS 98г.
Comment
-
Първоначално публикувано от indig0 Покажи съобщениеще се мисли нещо по въпроса ...
Comment
-
Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщениеАко го измислиш, после пиши да кажеш какво си сътворил, че ми стана интересно.Alfa 156 1.8 TS 98г.
Comment
-
Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщениеE дa кажем - голям процент...
Зависи как ти зарежда динамото, колко са окислени масите в моторния отсег и не на последно място какъв ти е ксенона.
Колкото и да е парадоксално по-простите баласти са по-нечувствителни към сериозни колебания в захранването. В смисъл, че мигват и си продължават да светят.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment